Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Üzemeltető
Ezek a feltételek a www.vilagvarazs.hu webáruházban történő vásárlásra vonatkoznak. Meghatározzák és pontosítják az eladó és a vevő jogait és kötelezettségeit.
A megrendelés adásvételi szerződés javaslatának minősül. Az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor a vevő átveszi a megrendelt árut.
A szerződéskötéssel létrejövő jogviszonyokra a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései irányadóak, különösen a távközlési eszközök használatával kötött szerződésekre vonatkozó szabályok.
A www.vilagvarazs.hu oldalon történő regisztrációs űrlap vagy kötelező érvényű megrendelés kitöltésével a vevő hozzájárul személyes adatainak és vásárlásainak gyűjtéséhez és archiválásához.

Regisztrációs adatok
Fellicis s.r.o.
Kytlická 759/23
190 00, Prága 9
Adószám: 21058369
Bankszámlaszám: 2802747615/2010
Kapcsolat: info@vilagvarazs.hu

Vevő elállási joga
A vevő a 367/2000. sz. törvény módosítása 6. §-a alapján jogosult a szerződéstől 14 napon belül elállni, ha az átvétel nem személyesen történt. Ha az áru nem felel meg az elvárásainak, 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti. A visszaküldött árunak sértetlennek, használatlan állapotúnak és eredeti csomagolásban kell lennie. Utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
A visszaküldött áru beérkezése után az eladó a megállapodás szerinti módon, legkésőbb 14 napon belül visszafizeti a megfelelő összeget. A visszatérített összeg a vételárból levont szállítási költségeket tartalmazza.
Minden megrendelés kötelező érvényű. A lemondást e-mailben lehet kérni 2 órán belül a rendeléstől számítva. Ha a vevő már fizetett, az eladó visszatéríti az összeget a vevő bankszámlájára vagy postai utalvánnyal (a vevővel egyeztetve) a lehető leghamarabb.

Eladó elállási joga
Az eladó fenntartja a jogot a megrendelés vagy annak egy részének törlésére, ha a vevő hiányos vagy valótlan adatokat adott meg, ha a termék nincs raktáron, vagy indoklás nélkül. Ha a vevő már fizetett, az összeget visszatérítjük a megadott számlára vagy címre a lehető leghamarabb.

Fizetési feltételek, szállítási határidők és díjak
Az összes áru legkésőbb 7 munkanapon belül kerül feladásra. Utánvét esetén a határidő a megrendeléskor kezdődik, más fizetési módoknál a pénz beérkezésének napjától.
A szállítási díj a választott kézbesítési és fizetési módtól függ.
A vevő köteles az átvételkor az árut megvizsgálni. Ha a csomagolás sérült, köteles ellenőrizni a termék állapotát és kárt jegyzőkönyvben rögzíteni a futár jelenlétében. A szállítás közbeni sérülésekért a futárszolgálat felel. A vevő köteles haladéktalanul értesíteni az eladót.

Áru kézbesítése
Az áru legkésőbb 14 napon belül kerül kézbesítésre az alábbi lehetőségek közül választva:
1. Személyes átvétel előzetes egyeztetés alapján
2. Személyes átvétel Zásilkovna vagy GLS átvételi ponton (2,5 kg-ig)
3. Kézbesítés GLS vagy Zásilkovna futárszolgálattal
Az áru Magyarország és Szlovákia területére kerülhet kézbesítésre. A kézbesítési idő függ az elérhetőségtől és a választott szállítási módtól. A várható szállítási idő a megrendelés visszaigazolásában szerepel. Az itt feltüntetett idő csak tájékoztató jellegű.
Az áru átvételekor a vevő köteles ellenőrizni a csomag sértetlenségét, és esetleges sérülés esetén azonnal jelezni a futárnak és nekünk. Ha a csomag sérült, ami jogosulatlan beavatkozásra utal, a vevő nem köteles átvenni azt.

Jótállás és reklamáció
A termékek (kivéve tartós áruk) jótállási ideje 2 év. A jótállás a termék átvételének napjától kezdődik. Az eladó felel a szerződésnek ellentmondó hibákért a jótállási időn belül.
Jogos reklamáció esetén a javítás, csere, árengedmény vagy vételár-visszatérítés lehetősége áll fenn. A reklamációk rendezésének határideje 30 nap az átvételtől (személyesen, postán vagy e-mailben). A vételár visszatérítése a fizetési módtól függően bankszámlára vagy készpénzben történik.
A jótállás nem vonatkozik a szokásos használatból eredő elhasználódásra, szakszerűtlen kezelésre vagy tárolásra, illetve a használati útmutató be nem tartásából eredő károkra.
A reklamációt előzetes egyeztetés után az info@vilagvarazs.hu címre kell jelezni, és az alábbi címre küldeni:
Na Pankráci 1352/2, Praha 4, 140 00, Štěpánek Martin

Árazási és fizetési feltételek, tulajdonjog fenntartása

Az ár mindig fel van tüntetve a Webáruházban, a Megrendelési ajánlatban és természetesen a Szerződésben is. Amennyiben eltérés van a Termék mellett a Webáruházban feltüntetett ár és a Megrendelési ajánlatban szereplő ár között, a Megrendelési ajánlatban szereplő ár az irányadó, amely mindig megegyezik a Szerződésben foglalt árral. A Megrendelési ajánlatban feltüntetjük a szállítási díjat is, illetve azokat a feltételeket, amelyek mellett a szállítás ingyenes.

A teljes ár tartalmazza az ÁFÁ-t és minden törvény által előírt díjat.

A Teljes ár kifizetésére a Szerződés megkötése után, de még a Termék átadása előtt kerül sor. A Teljes ár kifizetése az alábbi módokon történhet:

Banki átutalással. A fizetéshez szükséges adatokat a Megrendelés visszaigazolásával küldjük el Önnek. Banki átutalás esetén a Teljes ár 5 munkanapon belül esedékes.

Online bankkártyás fizetéssel. Ebben az esetben a fizetés a Shoptet Pay fizetési kapun keresztül történik, a fizetésre a Shoptet Pay általános szerződési feltételei vonatkoznak, amelyek az alábbi címen érhetők el: https://www.shoptetpay.com/hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek-shoptet-pay/
Online bankkártyás fizetés esetén a Teljes ár 1 munkanapon belül esedékes.

Utánvéttel. Ebben az esetben a fizetés a Termék átvételekor történik. Utánvét esetén a Teljes ár a Termék átvételekor esedékes.

Készpénzzel személyes átvételkor. Készpénzes fizetés esetén a Termék az üzletünkben vehető át, és a Teljes ár átvételkor esedékes.

A számlát elektronikus formában állítjuk ki a Teljes ár kifizetése után, és elküldjük az Ön e-mail címére. A számla papíralapon is mellékelve lesz a Termékhez, és elérhető lesz a Felhasználói fiókban is.

A Termék tulajdonjoga csak akkor száll át Önre, amikor a Teljes árat kifizette, és a Terméket átvette. Banki átutalás esetén a Teljes ár akkor számít kifizetettnek, amikor az összeg beérkezik a számlánkra, egyéb fizetési módok esetén a fizetés megtörténtének időpontjában.



Adatvédelem – GDPR
A www.vilagvarazs.hu webáruház üzemeltetője vállalja, hogy a vásárlók személyes adatait harmadik félnek nem adja át előzetes hozzájárulás nélkül.

Személyes adatok és alternatív vitarendezés
A felhasználó hozzájárul személyes adatainak gyűjtéséhez, tárolásához és feldolgozásához, amelyet az üzemeltető végez. Az adatok kezelése 20 évig történik az alábbi célokra:
- kereskedelmi ajánlatok küldése
- marketing célokra
- adatok harmadik félnek történő átadása
- adatbázisba való felvétel
- harmadik fél általi hozzáférés biztosítása
A felhasználó tudatában van jogainak, adatai pontosak és önkéntesen szolgáltatottak.
Az üzemeltető vállalja, hogy csak a szükséges mértékben gyűjti és kezeli az adatokat a megadott célokra.
Az adatkezelés módja: automatizált (számítógéppel) és írásos formában.

Cookies
A vilagvarazs.hu weboldal cookie-kat (beleértve az állandó cookie-kat is) használ, amivel a felhasználó hozzájárul. A hozzájárulás 10 évig érvényes.
A cookie-k személyre szabják a tartalmat és a hirdetéseket, közösségi média funkciókat biztosítanak és elemzik a forgalmat. Az üzemeltető megoszthatja ezen információkat partnereivel a közösségi média, hirdetés és elemzés területén.

Elégedettségi kérdőív
Vásárlás után e-mailes kérdőívet küldünk az „Ellenőrzött Vásárlók” program keretében, ha azt nem tiltotta meg. Ezt jogos érdek alapján tesszük, hogy felmérjük az Ön elégedettségét. Az értékelést a Heureka.cz rendszerén keresztül végezzük, nekik átadjuk az e-mail címet és a vásárlás adatait, de más célra harmadik fél nem kapja meg. A kérdőívről bármikor leiratkozhat a levélben lévő link segítségével.

Alternatív vitarendezés
A vásárlónak joga van az alábbi szervhez fordulni alternatív vitarendezés érdekében:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - ADR osztály
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz